ZIARUL LUI IPU: Lehamite


Lehamite

 Astăzi am simţit o cruntă dezamăgire! L-am auzit pe domnul Năstase că noua moţiune de cenzură va fi la toamnă, iar pe domnul Geoană că „oricum, actualul executiv va cădea la până toamnă”. Declaraţiile domnului  Crin Antonescu au fost făcute în aceeaşi notă.  M-am simţit părăsit. M-am simţit trădat! Speram ca actuala opoziţie sa fie alături de noi şi să coordoneze acţiuni care să producă efecte benefice asupra situaţiei românilor de rând! Nu, domniile lor se gândesc la vacanţa parlamentară, iar sperietoarea de Băsescu încearcă să-i oblige să voteze codurile înainte de vacanţă. Vot fără discernământ. E drept că parlamentarii au bani suficienţi pentru vacanţe exotice, dar noi amărăstenii de rând ce să facem? Nouă nu ne ajung banii nici de pâine, darămite de vacanţe.Oricum am renunţat la medicamente.Poate domnul Victor Ponta şi domnul Crin Antonescu, la revenirea din vacantă vor găsi o ţară decimată ( în sensul latin adică unul din zece romani se va fi dus pe lumea cealaltă) Legiunea (naţia)Româna a fost înfrântă!! Astăzi m-am convins ca nu putem aştepta nimic de la nimeni în ţara asta! Nici de la mafioţii lui Băsescu, dar  mai ales de la ai noştri!Ori ne ajutăm singuri,or pierim. Poate înţeleg mai bine de ce pe 15 iunie am fost aşa puţini! Lehamitea de politicieni! Legile nedrepte au trecut de parlament. Noi prostimea suntem neştiutori! De ce dumneavoastră   domnilor Năstase, Ponta, Antonescu, persoane în care ne-am pus speranţa de izbăvire ne părăsiţi? Sau poate n-aţi fost niciodată, în mod real alături de noi! A fost o fanfaronada, toată acea moţiune de cenzură? Doamnă Oana Niculescu Mizil, acea scrisoare deschisă către Călărăşeni, ce a fost. Credeam că vor urma acţiuni de protest organizate de PSD şi PNL în toată ţara! Vise. Vedeţi că prin lipsa de ataşament faţă de cei pe care i-aţi cucerit cu acţiunile voastre de până acum, riscaţi să-i pierdeţi. Am impresia ca daţi dovadă de inconsecvenţa! Treziţi-vă!!
        GANDIŢI-VĂ BINE DACĂ LA ÎNTOARCEREA DIN VACANŢĂ NU VĂ VEŢI AFLA ÎNTR-UN STAT SUB DICTATURA MILITARĂ,CU PARLAMENT DIZOLVAT!!!

ZIARUL LUI IPU: Lehamite.

3 thoughts on “ZIARUL LUI IPU: Lehamite

Lasă un răspuns

