Soarta ce ne-o merităm, sau suntem un neam de lătrători!


  Ăsta ne-a adus aici.
Am fost astăzi în piaţă! Am  dat foc la maimuţoi! Am fost legitimat de jandarmi, care mi-au confiscat un spray cu piper ce îl aveam la mine! Am vrut sa reeditez euforia din 1989! N-am avut cu cine! O mâna de oameni. Din 10.000.000 de romani ce vor avea de suferit au venit un număr infim de persoane.
Când jandarmii s-au dat mai tare la mine, pentru ca am vrut să sar gardul, nimeni nu m-a băgat în seamă. Nimeni dintre puţini protestatari ce se aflau în jurul meu! Eram dispus la multe, dar am fost dezgustat de absenţa mulţimi! Toate babele pensionare se plâng pe la colţul blocului ca li se „ia” din pensie, dar nici una n-a venit până în piaţă astăzi. De fapt babele şi telenovelistele sunt bune numai de bârfă, dar la o acţiune concretă nu trec. Mi-aduc aminte de decembrie 1989! Eram pe „baricade”, iar când mai veneam pe acasă, mulţi vecini, ce nu se dezlipeau de  televizor, mă întrebau ce şi cum! Unii dintre ei sunt astăzi mari bogătaşi. Nişte profitor! La fel şi astăzi, dacă avea efectul scontat, manifestaţia noastră, dacă-l făceam  sa fugă cu elicopterul de la Cotroceni, toată lumea se bucura! Acum toate „babele”  îşi plâng de milă! Restul îl găsiţi mai jos:     

ZIARUL LUI IPU: Soarta ce ne-o merităm, sau suntem un neam de lătrători!.

 

Lasă un răspuns

